Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-05-04 ( Imieniny: Floriana, Michała)

Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miasta i Gminy Sienno - Zarządzenie nr 49

Zarządzenie nr 49

z dnia 3 lipca 2023 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

ZARZĄDZENIE NR 49
WÓJTA GMINY SIENNO

z dnia 3 lipca 2023 r.
w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 122) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. W celu zapewnienia wykonywania zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy Sienno powołuje się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego – zwany dalej „zespołem gminnym” – w składzie:
1) Przewodniczący zespołu gminnego – Wójt Gminy
2) Zastępca przewodniczącego zespołu gminnego - Sekretarz Gminy
3) Członkowie:
a) Skarbnik Gminy
b) Kierownik Referatu inwestycji ochrony środowiska, gosp. komunalnej i rozwoju urzędu gminy
c) Pracownik urzędu gminy ds. organizacyjnych
d) Pracownik urzędu gminy ds. ewidencji ludności, obsługi rady i komisji
e) Informatyk urzędu
f) Kierownik Zakładu Usług Komunalnych w Siennie
g) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siennie
h) Kierownik Komisariatu Policji w Siennie
i) Komendant Gminny OSP
j) Prezes ZOG ZOSP RP w Siennie
k) Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siennie
l) Kierownik Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siennie
m) Lekarz Weterynarii
§ 2. Wójt Gminy może zaprosić do udziału w pracach zespołu gminnego inne osoby, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne w rozwiązywaniu problemów związanych z zarządzaniem kryzysowym na terenie gminy.
§ 3. Celem działania zespołu gminnego jest zapewnienie prawidłowego wykonywania zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy Sienno, a w szczególności:
1) ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na poziom bezpieczeństwa publicznego oraz prognozowanie rozwoju sytuacji,
2) przygotowanie propozycji działań i przedstawianie Wójtowi Gminy wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechań działań ujętych w gminnym planie zarządzania kryzysowego,
3) opiniowanie gminnego planu zarządzania kryzysowego.
§ 4. 1. Pracami zespołu gminnego kieruje:
1) Przewodniczący zespołu gminnego
2) W przypadku nieobecności Przewodniczącego, pracami zespołu gminnego kieruje Zastępca Przewodniczącego lub wskazany przez Przewodniczącego członek zespołu gminnego.
§ 5. Siedziba zespołu gminnego mieści się w budynku Urzędu Gminy Sienno.
§ 6. Szczegółowy zakres zadań zespołu gminnego, jego organizację i tryb pracy określa regulamin stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 7. Finansowanie wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego odbywa się na zasadach określonych w art. 26 wyżej cytowanej ustawy.
§ 8. Obsługę kancelaryjno-biurową zespołu gminnego zapewnia pracownik urzędu gminy ds. organizacyjnych.
§ 9. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 10. Traci moc Zarządzenie nr 18 z dnia 16 lipca 2011 roku Wójta Gminy Sienno w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Sienno
Mariusz Strąk

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2023-12-22 13:30przez:
Opublikowano:2023-12-22 13:30przez: Mateusz Wlazłowski
Zmodyfikowano:2023-12-22 13:30przez: Mateusz Wlazłowski
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miasta i Gminy Sienno
Odwiedziny:141

Rejestr zmian

  • [2023-12-22 13:30:33]Mateusz Wlazłowskipublikacja

Banery/Logo